Afisat 20.08.2024
Anunt privind organizarea interviului candidatilor inclusi pe lista scurta in cadrul procedurii de selectie a membrilor Consiliului de Administratie la Regia Autonoma Administratia Zonei Libere Galati
Afisat 15.07.2024
Procese verbale pentru concursurile de angajare contabil-șef (1 post) și casier (1 post)
Afisat 01.07.2024
Anunț concurs angajare contabil-șef (1 post) și casier (1 post)
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 12.07.2024, ORA 10.00, LA SEDIUL SOCIETATII, A URMATOARELOR POSTURI VACANTE, PE PERIOADA NEDETERMINATA : CONTABIL SEF SI CASIER
ACTIVITATEA VA FI DESFASURATA IN CADRUL COMPARTIMENTULUI FINANCIAR CONTABILITATE
CONCURSUL CUPRINDE 3 ETAPE SUCESIVE : SELECTIA DOSARELOR, PROBA SCRISA DIN BIBLIOGRAFIA DE CONCURS IN DATA DE 12.07.2024 ORA 10.00 SI INTERVIUL, IN DATA DE 12.07.2024, ORA 12.00
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE CONDITII GENERALE:
– SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
– SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
– SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII
PENTRU POSTUL DE CONTABIL SEF:
– STUDII UNIVERSITARE DE LICENTA, ABSOLVITE CU DIPLOMA, IN DOMENIUL ECONOMIC
– MINIMUM 7 ANI VECHIME IN DOMENIUL FINANCIAR – CONTABILITATE
PENTRU POSTUL DE CASIER:
– STUDII MEDII, STUDIILE SUPERIOARE ECONOMICE CONSTITUE AVANTAJ
– ARE MINIMUM 7 ANI VECHIME IN FUNCTIA DE CASIER
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL PE www.zlgalati.ro sau de la Serv RU, Achizitii, Adm)
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DE PE DIPLOMA DE STUDII SI ALTE ACTE CARE SA ATESTE EFECTUAREA UNOR SPECIALIZARI;
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR ( CANDIDATUL DECLARAT ADMIS LA SELECTIA DOSARELOR VA COMPETA DOSARUL CU ORIGINALUL CAZIERULUI PANA LA DATA PRIMEI PROBE A CONCURSULUI )
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN SPECIALITATE;
-DECLARATIE GDPR
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA BIROUL RU. ACHIZITII,ADM, PANA LA DATA DE 11.07.2024, ORA 12.00 LA SEDIUL DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SE GASESTE PE SITE-UL www.zlgalati.ro SAU LA SEDIUL MENTIONAT
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL 0722780128,
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, COMPARTIMENT RU,A.A
Afisat 11.06.2024
Anunț pentru selecția Membrilor Consiliului de Administrație la RA ADMINISTRAȚIA ZONEI LIBERE GALAȚI
Afisat 04.06.2024
Afisat 13.05.2024
Afisat 24.04.2024
Afisat 12.04.2024
Anunt angajare Operator Comercial
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 24.04.2024 ORA 10.00, LA SEDIUL SOCIETATII, UN POST VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, PENTRU FUNCTIA DE OPERATOR COMERCIAL
Activitatea va fi desfasurata in cadrul: COMPARTIMENT OPERATIUNI, PROGRAM 12/24 h
CONCURSUL CUPRINDE 3 ETAPE SUCESIVE : SELECTIA DOSARELOR, PROBA SCRISA DIN BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SI INTERVIUL
IN DATA DE 23.04.2024, ORA 12.00 SELECTIE DOSARE
IN DATA DE 24.04.2024, ORA 10.00 PROBA SCRISA
IN DATA DE 24.04.2024, ORA 12.00 INTERVIUL
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE CONDITII GENERALE:
– SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
– SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
–SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII, PENTRU EFECTUARE ORE DE NOAPTE ( PENTRU POSTUL DE OPERATOR COMERCIAL)
– STUDII MEDII ( OPERARE PC avansat, ENGLEZA MEDIU )
– MINIMUM 5 ANI VECHIME IN MUNCA
– CUNOSTINTE LEGISLATIE VAMALA, CONSTITUE AVANTAJ
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL MAI JOS PE www.zlgalati.ro sau de la Biroul RU, Achizitii,Adm)
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DE PE DIPLOMA DE STUDII SI ALTE ACTE CARE SA ATESTE EFECTUAREA UNOR SPECIALIZARI/ CURSURI
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR ( CANDIDATUL DECLARAT ADMIS LA SELECTIA DOSARELOR VA COMPETA DOSARUL CU ORIGINALUL CAZIERULUI PANA LA DATA PRIMEI PROBE A CONCURSULUI )
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN MUNCA ;
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA BIROUL RU.ACHIZITII,ADM, PANA LA DATA DE 23.04.24 ORA 10.00 DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SE GASESTE PE SAITUL www.zlgalati.ro SAU LA SEDIUL MENTIONAT
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL: 0722780128
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, SEF BIROU RU.ACHIZITII,ADM
Afisat 29.02.2024
Afisat 20.02.2024
Anunt angajare Operator Comercial
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 28.02.2024 ORA 10.00, LA SEDIUL SOCIETATII, UN POST VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, PENTRU FUNCTIA DE OPERATOR COMERCIAL
Activitatea va fi desfasurata in cadrul: COMPARTIMENT OPERATIUNI, PROGRAM 12/24 h
CONCURSUL CUPRINDE 3 ETAPE SUCESIVE : SELECTIA DOSARELOR, PROBA SCRISA DIN BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SI INTERVIUL
IN DATA DE 28.02.2024, ORA12.00 SELECTIE DOSARE
IN DATA DE 29.02.2024, ORA 10.00 PROBA SCRISA
IN DATA DE 29.02.2024, ORA 12.00 INTERVIUL
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE CONDITII GENERALE:
– SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
– SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
–SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII, PENTRU EFECTUARE ORE DE NOAPTE ( PENTRU POSTUL DE OPERATOR COMERCIAL)
– STUDII MEDII ( OPERARE PC avansat, ENGLEZA MEDIU )
– MINIMUM 5 ANI VECHIME IN MUNCA
– CUNOSTINTE LEGISLATIE VAMALA, CONSTITUE AVANTAJ
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL PE www.zlgalati.ro sau de la Biroul RU, Achizitii,Adm)
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DE PE DIPLOMA DE STUDII SI ALTE ACTE CARE SA ATESTE EFECTUAREA UNOR SPECIALIZARI/ CURSURI
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR ( CANDIDATUL DECLARAT ADMIS LA SELECTIA DOSARELOR VA COMPETA DOSARUL CU ORIGINALUL CAZIERULUI PANA LA DATA PRIMEI PROBE A CONCURSULUI )
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN MUNCA ;
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA BIROUL RU.ACHIZITII,ADM, PANA LA DATA DE 28.02.2024 ORA 10.00 DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SE GASESTE PE SAITUL www.zlgalati.ro SAU LA SEDIUL MENTIONAT
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL: 0722780128
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, SEF BIROU RU.ACHIZITII,ADM
Afisat 12.06.2023
Anunt selectie membru provizoriu in Consiliul de Administratie al RA Administratia Zonei Libere Galati
Afsat 31.05.2023
ANUNT DE SCOATERE LA CONCURS A UNUI POST VACANT
RA Administratia Zonei Libere Galati anunta scoaterea la concurs in ziua de 31.05.2023, ora 10.00, la sediul societatii, a unui post vacant, pe perioada nedeterminata, pentru functia de referent de specialitate financiar contabilitate.
Activitatea va fi desfasurata in cadrul Biroului financiar contabilitate
Concursul cuprinde 3 etape sucesive : selectia dosarelor, proba scrisa din bibliografia de concurs in data de 31.05.2023 ora 10.00 si interviul, in data de 31.05.2023, ora 12.00
Persoanele interesate trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
- sa aiba domiciliul stabil / resedinta in romania;
- sa aiba o capacitate deplina de exercitiu ;
–sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata de medicul de familie sau de medicul de specialitate medicina muncii - studii universitare de licenta, absolvite cu diploma, in domeniul economic
- are minimum 7 ani vechime in domeniul financiar – contabilitate
Dosarul de participare la concurs va cuprinde:
-formular de inscriere ( model pe www.zlgalati.ro sau de la serv ru, achizitii, adm)
-scrisoare de intentie si curriculum vitae;
-copie de pe diploma de studii si alte acte care sa ateste efectuarea unor specializari;
-adeverinta care sa ateste o stare de sanatate corespunzatoare
-copie de pe actul de identitate;
-declaratie pe propria raspundere ca nu are cazier judiciar ( candidatul declarat admis la selectia dosarelor va competa dosarul cu originalul cazierului pana la data primei probe a concursului )
- adeverinta care sa ateste vechimea in specialitate;
- declaratie GDPR
Dosarele se vor depune la biroul RU. Achizitii, Adm, pana la data de 30.05.2023., ora 12.00 la sediul din str.A.I.Cuza, nr.45 bis, bloc Cristal.
Bibliografia de concurs se gaseste pe site-ul www.zlgalati.ro sau la sediul mentionat
Relatii suplimentare la tel 0236-411222, 0722780128,
Persoana contact – Cristea Daniela, sef birou ru. Achizitii,adm
Afișat în data de 16.05.2023
ANUNT DE SCOATERE LA CONCURS A UNUI POST VACANT
Afișat în data de 15.05.2023
RA Administratia Zonei Libere Galati anunta scoaterea la concurs in ziua de 15.05.2023, ora 10.00, la sediul societatii, a unui post vacant, pe perioada nedeterminata, pentru functia de Sef Birou Financiar – Contabilitate.
Activitatea va fi desfasurata in cadrul Biroului Financiar-Contabilitate.
Concursul cuprinde 3 etape sucesive:
- selectia dosarelor
- proba scrisa din bibliografia de concurs in data de 15.05.2023 ora 10.00 si
- interviul, in data de 15.05.2023, ora 12.00
Persoanele interesate trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
- sa aiba domiciliul stabil / resedinta in romania;
- sa aiba o capacitate deplina de exercitiu ;
- sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata de medicul de familie sau de medicul de specialitate medicina muncii
- studii universitare de licenta, absolvite cu diploma, in domeniul economic
- minimum 15 ani vechime in domeniul de specialitate
- minimum 5 ani vechime in domeniul financiar contabilitate
Dosarul de participare la concurs va cuprinde:
- formular de inscriere ( model pe www.zlgalati.ro sau de la Serviciul RU, Achizitii, Adm)
- scrisoare de intentie si curriculum vitae;
- copie de pe diploma de studii si alte acte care sa ateste efectuarea unor specializari;
- adeverinta care sa ateste o stare de sanatate corespunzatoare
- copie de pe actul de identitate;
- declaratie pe propria raspundere ca nu are cazier judiciar (candidatul declarat admis la selectia dosarelor va completa dosarul cu originalul cazierului pana la data primei probe a concursului)
- adeverinta care sa ateste vechimea in specialitate;
- declaratie GDPR
Dosarele se vor depune la Biroul RU Achizitii, Adm, pana la data de 12.05,2023., ora 12.00 la sediul din str.A.I.Cuza, nr.45 bis, Bloc Cristal.
Bibliografia de concurs se gaseste pe siteul www.zlgalati.ro in cadrul anuntului de participare de mai jos sau la sediul mentionat
Relatii suplimentare la tel: 0236-411222, 0722780128,
Persoana contact – Cristea Daniela, sef birou RU. Achizitii, Adm.
Afișat în data de 28.04.2023
Afișat în data de 23.03.2022
Afișat în data de: 15.03.2022
Anunț privind selecția directorului general al Administratiei Zonei Libere Galati R.A.
Consiliul de Administrație al Administratiei Zonei Libere Galati R.A. anunță organizarea selecției pentru postul de director general în conformitate cu prevederile OUG 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizata.
Selecția se organizeaza cu respectarea OUG 109/2011, actualizata, la sediul Administratiei din Galati, strada Alexandru Ioan Cuza nr. 45bis, bloc Cristal, sc. 1, et. 1, ap. 1, jud. Galati și va consta în depunerea de către candidați a unui dosar de candidatură, a unei declarații de intenție și susținerea unui interviu, după următorul calendar:
Depunerea candidaturilor – 09.02.2022 – 11.03.2022;
Selecția dosarelor – 14.03.2022;
Comunicarea rezultatului selecției dosarelor – 15.03.2022;
Afișarea/comunicarea anunțului privind candidații din lista scurtă – 15.03.2022;
Publicarea Scrisorii de Așteptări pe site-ul RA AZL Galati – 15.03.2022;
Depunerea declarațiilor de intenție – max. 15 zile de la comunicarea listei scurte;
Interviul de selecție a candidaților din lista scurtă – 30.03.2022;
Numirea directorului selectat – 01.04.2022;
Încheierea Contractului de Mandat – 01.04.2022.
Comisia de Selecție va analiza documentele depuse, pentru selectarea candidaților ce îndeplinesc condițiile de participare la interviu.
Rezultatele selectării dosarelor se afișează/comunică cu mențiunea admis sau respins, însoțită de motivul respingerii dosarului. Candidații declarați admiși, vor face parte din lista scurtă de maxim 5 candidați, în vederea numirii de către Consiliul de Administrație.
În cadrul interviului se testează abilitățile candidaților cu luarea în considerare a declarației de intenție, precum și cunoștințele din legislația specifică sectorului și funcției pentru care candidează, conform bibliografiei.
Criterii minime obligatorii, generale:
a) cetățenia română sau a altor state membre ale UE sau aparținând SEE;
b) studii superioare de lungă durată;
c) experiență relevanta minim 4 ani într-unul din urmatoarele domenii: administratie publica, juridic, economic;
d) capacitate deplină de exercițiu, stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată de documente medicale valabile;
e) să nu fie persoane incapabile, potrivit legii, ori care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiunile prevăzute de art. 143-145 din Legea nr.85/2006, privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare;
f) Cunoștinte generale a unei limbi de circulație internațională (engleză, germană, franceză).
Criterii specifice care constituie avantaje:
- Cunoştinţe de guvernanţă corporativă (legislaţia);
- Viziune strategică demonstrată;
- Integritate, etică, profesionalism.
Documente necesare pentru candidatura:
a) cererea de înscriere;
b) copie după actul de identitate;
c) documente doveditoare ale activitatii (carnet de munca/adeverinte vechime/extras REVISAL- copie simpla);
d) CV în format EuroPass, însoțit de documente care dovedesc toate susținerile referitoare la studii, specializări, experiență, pozitii profesionale anterioare; cele care nu sunt astfel susținute nu vor fi luate în considerare;
e) copii după actele de studii;
f) declarația de intenție – se va depune conform calendarului mai sus prezentat;
g) cazier judiciar;
h) cazier fiscal;
i) adeverință medicală valabilă;
j) scrisoare de recomandare și caracterizare profesională;
k) declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situațiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 ori că nu a suferit o condamnare pentru o infracțiune legată de conduita profesională;
l) declarație de consimțământ prin care candidatul își exprimă acordul de a i se procesa datele personale în scopul exclusiv al procedurii de recrutare și selecție;
m) declaratie privind neîncadrarea în situaţia de conflict de interese/incompatibilități;
n) opis dosar înscriere;
o) dosar plic.
Criterii de evaluare a candidaților:
EVALUAREA ȘI SELECȚIA DOSARELOR DE CANDIDATURĂ
Etapa 1: Selecția candidaților pentru lista scurtă:
· îndeplinirea criteriilor si conditiilor de înscriere;
· competențe conform criteriilor specifice;
Vor fi contactați și invitați la interviuri doar candidații considerați eligibili conform criteriilor de selecție. Candidaţilor selectați în lista scurta li se comunică faptul că în termen de 15 zile de la data emiterii sau stabilirii listei scurte trebuie să depună în scris declaraţia de intenţie întocmită în baza elementelor din Scrisoarea de așteptări și a informațiilor publice legate de activitatea regiei, prin care candidații își prezintă viziunea sau programul privind dezvoltarea Administratiei Zonei Libere Galati R.A.
Etapa 2: Interviu:
· alinierea Declarației de intenție la Scrisoarea de așteptări și viziunea candidatului
privind dezvoltarea regiei;
· cunoştinţe aferente legislaţiei din domeniul de activitate al regiei;
· abilități de comunicare interpersonal si de leadership;
· capacitatea de a lua decizii, de a evalua impactul acestora si de rezolvare a problemelor;
· capacitate de control, analiza si sinteza;
· integritatea și independența candidatului.
Selecția candidaților se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal, transparenței și cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate al regiei, în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Candidaturile și documentele solicitate prin prezentul anunț se depun până la data 11.03.2022, la registratura Administratiei Zonei Libere Galati R.A., ÎN DOSAR PLIC SIGILAT ȘI SEMNAT , unde vor primi un număr de înregistrare.
Dosarul va avea menționat „Candidatura pentru funcția de director general al Administratiei Zonei Libere Galati R.A.”, precum și numele, prenumele, domiciliul, numărul de telefon și adresa de e-mail ale candidatului.
Bibliografie comuna:
- Legea 15/1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale;
- Legea nr. 84/1992 completatã si modificatã cu Legea nr 244/2004, privind regimul zonelor libere;
- Hotãrârea Guvernului nr. 190/1994 privind înfiintarea Zonei Libere Galati si a Regiei Autonome „Administratia Zonei Libere Galati”;
- Hotãrârea Guvernului nr 1998/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru concesionarea bunurilor proprietate publicã sau privatã a statului ori a unitãtilor administrativ-teritoriale, precum si a activitãtilor/serviciilor publice de interes national sau local, aflate în administrarea zonelor libere;
- Hotãrârea Guvernului nr 1669/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru închirierea bunurilor proprietate publică sau privată a statului ori a unităţilor administrativ-teritoriale, aflate în administrarea zonelor libere;
- Ordonanta de urgenta nr. 109/2011, actualizata, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
Candidații vor fi anunțați telefonic și prin e-mail în situația modificarii unor termene. De asemenea, toate comunicările prevăzute de O.U.G. nr. 109/2011 vor fi făcute telefonic și/sau prin e-mail.
Date de contact: [email protected] – Lungu Daniel 0720330963
Afișat în data de: 09.02.2022