Anunturi publice
03.12.2024 – CERERE OFERTA – Servicii de paza pentru anul 2025
- Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare contractului este de maxim 245.300 lei/ an , fara TVA
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Procedura proprie
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ cel mai bun raport calitate/pret ”
- Preţul ofertei este ferm în RON.
- Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 10.12.2024, ora 10.00.
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
- Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 10.12.2024, ora 10,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la email : [email protected]
Oferta societatii castigatoare va fi achizitionata din SICAP
ETAPE –
Depunere oferte: 10.12.2024 pana la orele 10.00
Evaluare oferte: 10.12.2024 ora 12,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 11.12.2024 pana la ora 15,00 – raspuns la contestatii 12.12.2024, ora 12,00
Incheiere contract 16.12.2024
29.11.2024 – CERERE OFERTA – Lucrari de recablare si refacere tablouri electrice
1. Obiectul contractului: Lucrari de recablare si refacere tablouri electrice
2. Valoare estimata a contractului este de max 49.950 lei, fara TVA
3. Cod CPV : 45310000-3
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC 2024
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : pe toata perioada de garantie a lucrarii
8. Termenul de executie : 30 zile , incepand cu data ordinului de incepere lucrari
9. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 06.12.2024, orele 10.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 06.12.2024, ora 12.00
Contestatiile se pot depune pana pe data de 09.12.2024, ora 12.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet de sarcini pentru Lucrari recablare alimentare energie electrica si refacere tablouri electrice:
12.11.2024 – CERERE OFERTA – Lucrari de renovare/reparare Punct Control
1. Obiectul contractului: Lucrari de Renovare/ reparare Punct Control – et II
2. Valoare estimata a contractului este de max 60.000 lei, fara TVA
3. Cod CPV : 45453100-8
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC 2024- Surse proprii
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : 1 an , incepand cu data semnarii contractului
8. Termenul de executie : 3 luni, incepand cu data emiterii AC si a ordinului de incepere lucrari
9. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 18.11.2024, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 18.11.2024, ora 14.00
Contestatiile se pot depune pana pe data de 19.11.2024, ora 12.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet sarcini si Antemasuratori pentru Lucrari renovare/reparare Punct Control
05.11.2024 – CERERE OFERTA – Servicii auditare statutara a situatiilor financiare
Obiectul contractului: Servicii auditare statutara a situatiilor financiare
Cod CPV : 79212100-4
Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directa
Valoarea estimata: max 10.000 lei / an (fără TVA)
Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC pe anii 2025, 2026, 2027
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
Ofertantii trebuie sa indeplineasca obligatoriu conditiile de participare prevazute in Caietul de sarcini, cap III
Preţul ofertei : propus pe an in lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
Ofertantul declarat castigator va posta oferta pentru auditarea anului 2024 in SICAP, pana pe 10 ianuarie 2025
Durata contractului : 3 ani ( 2025-2027 )
Termenul de executie : Auditul financiar pentru anul 2024- pana pe de 15 mai 2025
Auditul financiar pentru anul 2025- pana pe de 15 mai 2026
Auditul financiar pentru anul 2026- pana pe de 15 mai 2027
Limba de redactare a ofertei: limba română.
Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
Depunere şi evaluare oferte:
Ofertele vor fi transmise in plic, până pe data de 12.11.2024, orele 12.00. la sediul RA Administratia Zonei Libere din Galati, str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , sc. 1, et.1, cod 800216
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 13.11.2024, ora 12.00
Depunere contestatii: 14.11.2024, pana la ora 12.00
Raspuns contestatii : 15.11.2024, pana la ora 12.00
Anexa: Caietul de sarcini
02.10.2024 – CERERE OFERTA “Proiectare si executie Platforma Betonata ”
R.A. Administratia Zonei Libere Galati achizitioneaza lucrari de: Proiectare si executie Platforma Betonata – Platforma I, Zona Libera Galati
1. Obiectul contractului: Lucrari de Proiectare si executie Platforma Betonata 2 X 375 mp
2. Valoare estimata a contractului este de max 445.980 lei, fara TVA
3. Cod CPV : 45000000-7 Lucrari de constructii
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC 2024- Surse proprii
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : 1 an , incepand cu data semnarii contractului
8. Termenul de executie : 3 luni, incepand cu data emiterii AC si a ordinului de incepere lucrari
9. Garantie de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului fara TVA
10. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 10.10.2024, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 10.10.2024, ora 14.00
Contestatiile se pot depune pana pe data de 11.10.2024, ora 12.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet Sarcini Platforma betonata de depozitare 2 x 375 mp
Studiul de fezabilitate pentru proiectarea si executia platformei betonate poate fi studiat la sediul Administratiei din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal
29.08.2024 – Cerere de oferte modernizare sistem supraveghere video si control acces
Obiectul contractului: Incheierea unui contract de lucrari modernizare sistem supraveghere video si control acces Platforma II
Valoare contractului este de maxim 154.095 lei , fara TVA.
Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achizitie directa
Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
Preţul ofertei este ferm în RON.
Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 02.09.24, ora 14.00.
Limba de redactare a ofertei: limba română.
Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile
Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 02.09.24, ora 14,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0723635350, persoana de contact: Ursu Vasile , email : [email protected]
Oferta societatii castigatoare va fi achizitionata din SICAP
ETAPE –
Depunere oferte: 02.09.24 pana la orele 14.00
Evaluare oferte: 02.09.24 ora 16,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 03.09.24 pana la ora 10,00 – raspuns la contestatii 03.09.24, ora 12,00
Incheiere contract 04.09.24
04 iulie 2024 – Cerere de oferte pentru lucrări de reparare drum acces la Danele fluviomaritime din administrarea RA Administrația Zonei Libere Galați
1. Obiectul contractului: încheierea unui contract de “Lucrari reparare drum acces dane AZL”
Valoare contractului este de maxim 300000 lei, fara TVA.
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achizitie directa
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
4. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi : “Pretul cel mai scazut”
6. Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
7. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 08.07.2024, ora 10.00.
8. Limba de redactare a ofertei: limba română.
9. Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
10. Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 08.07.2024, ora 10,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0723635350, persoana de contact: Ursu Vasile, email : [email protected]
Oferta societatii desemnata castigatoare va fi achizitionata din SICAP
ETAPE –
Depunere oferte: 08.07.2024 pana la orele 10.00
Evaluare oferte: 08.07.2024 ora 12,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii:08.07.2024 pana la ora 13,00 – raspuns la contestatii 9.07.2024
Data incheiere contract 09.07.2024
Anexam Caietul de sarcini
18.12.2023 – Cerere de oferte pentru achizitionarea de prestari servicii de paza (01.01.2024 – 31.12.2024)
RA Administratia ZOnei Libere Galati achizitioneaza servicii de paza, prin achizitie directa, cod CPV 779713000-5, Anexa 2 la Legea 98/2016 cu modificarile aduse de OUG 45/2018
CERERE OFERTE SERVICII PAZA
2024
- Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare contractului este de maxim 210.250 lei/ an , fara TVA - Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Procedura proprie
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ cel mai bun raport calitate/pret ”
- Preţul ofertei este ferm în RON.
- Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini - Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 27.12.2023, ora 10.00. - Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
- Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 27.12.2023, ora 10,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236 – 411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
Oferta societatii castigatoare va fi achizitionata din SICAP
ETAPE –
Depunere oferte: 27.12.2023 pana la orele 10.00
Evaluare oferte: 27.12.2023 ora 12,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 27.12.2023 pana la ora 15,00 – raspuns la contestatii 28.12.2023, ora 10,00
Incheiere contract 29.12.2023
20.11.2023
Cerere de oferte pentru furnizare dotări – Proiect: Îmbunătățirea conexiunii feroviare a Portului Bazinul Nou Lucrări de extindere a liniilor cu ecartament larg din dana 47 până în dana 53 – Înființare Linie ferată industrială (LFI)1 CL PBN
R.A. Administratia Zonei Libere Galati achiziţionează, DOTARI, prin achiziţie directă:
- Multifunctionala A4, Cod CPV 30232110-8, – 1 buc
- Laptop + Licenta Windows + Licenta MS Office + Antivirus, cod CPV 30213100-6 – 2 buc
1. Obiectul contractului: încheierea unui contract de furnizare DOTARI
Valoare contractului este de maxim 15.000 lei, fara TVA.
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achizitie directa
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit:
Bugetul Proiect POIM – SMIS 160452
4. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
5. Preţul ofertei este ferm în RON.
6. Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
7. Depunere oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 27.11.2023, ora 10.00.
8. Limba de redactare a ofertei: limba română.
9. Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
10. Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), până pe data de 27.11.2023, ora 10,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236-411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
Oferta societatii declarata castigatoare, va fi achizitionata din SICAP
ETAPE –
Depunere oferte: 27.11.2023 pana la orele 10.00
Evaluare oferte: 27.11.23 ora 12,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 27.11.2023 pana la ora 15,00 – raspuns la contestatii 28.11.2023, ora 11,00
Incheiere contract furnizare : 29.11.2023
18.05.2023
29.03.2023
09.01.2023 – Licitație Publică cu strigare – vânzare autoturism
Regia Autonomă “Administrația Zonei Libere Galati”, organizează la sediul din str. Al. I. Cuza, bloc Cristal, sc. 1, et.1, ap. 1, în data de 16.01.2023, ora 11.00, Licitație Publică cu Strigare, în vederea vânzării mijlocului fix:
AUTOTURISM KIA CEE’D – 1.4, BENZINA, putere: 66kw, fabricat în 2010.
Prețul de pornire al licitației este de : 3.456 euro+ TVA;
Caietul de sarcini in valoare de 20 de lei se poate achiziționa de la sediul regiei iar garanția de participare este in valoare de 30 lei. Sumele vor fi achitate în numerar la casieria regiei.
Relații suplimentare se pot obține la sediul regiei sau la numărul de telefon 0720 330 963 sau e-mail: [email protected].
În cazul în care autoturismul marca KIA CEE’D nu se va vinde la licitația publica din data de 16.01.2023, următoarea licitație va avea loc în data 30.01.2023, ora 11.00, în același loc.
19.12.2022 – CERERE OFERTE SERVICII PAZA -2023
- Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare contractului este de maxim 170.900 lei/ an , fara TVA. - Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Procedura proprie
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ cel mai bun raport calitate/pret ”
- Preţul ofertei este ferm în RON.
- Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini - Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 27.12.2022, ora 10.00. - Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
- Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 27.12.2022, ora 10,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236 – 411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
Oferta societatii castigatoare va fi achizitionata din SICAP
ETAPE –
Depunere oferte: 27.12.2022 pana la orele 10.00
Evaluare oferte: 27.12.2022 ora 12,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 27.12.2022 pana la ora 15,00 – raspuns la contestatii 28.12.2022
Incheiere contract 30.12.2022
10.05.2022 – Cerere de oferte“Proiectare si executie Platforma Betonata ”
R.A. Administratia Zonei Libere Galati achizitioneaza lucrari de: Proiectare si executie Platforma Betonata – Platforma I, Zona Libera Galati
1. Obiectul contractului: Lucrari de Proiectare si executie Platforma Betonata
2. Valoare estimata a contractului este de max 190.000 lei, fara TVA
3. Cod CPV : 45000000-7 Lucrari de constructii
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC 2022- Surse proprii
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : 1 an , incepand cu data semnarii contractului
8. Termenul de executie : 3 luni, incepand cu data emiterii AC si a ordinului de incepere lucrari
9. Garantie de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului fara TVA
10. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 18.05.2022, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 18.05.2022, ora 14.00
Contestatiile se pot depune pana pe data de 19.05.2022, ora 12.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet Sarcini
Studiul de fezabilitate pentru proiectarea si executia platformei betonate poate fi studiat la sediul Administratiei din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal
21.12.2021 – CERERE OFERTE SERVICII PAZA pentru anul 2022
1. Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare estimată a contractului este de 145.000 lei , fara TVA.
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Procedura proprie
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
4. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ cel mai bun raport calitate/pret ”
5. Preţul ofertei este ferm în RON.
6. Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
7. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 27.12.2021, ora 12.00.
8. Limba de redactare a ofertei: limba română.
9. Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
10. Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 28.12.2021, ora 12,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236 – 411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
ETAPE –
Depunere oferte: 27.12.2021 pana la orele 12.00
Evaluare oferte: 27.12.2021 ora 15,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 28.12.2021 pana la ora 15,00 si raspuns la contestatii 29.12.2021
Incheiere contract 30.12.2021
15.11.2021 – Cerere Oferta achizitie servicii auditare financiara
1. Obiectul contractului: Servicii auditare financiara
2. Cod CPV : 79212100-4
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directa
4. Valoarea estimata: max 10.000 lei / an
5. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC pe anii 2022, 2023, 2024
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : propus pe an in lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
Ofertantul declarat castigator va posta oferta pentru auditarea anului 2021 in SICAP, pana pe 10 ianuarie 2022
7. Durata contractului : 3 ani ( 2022-2024 )
8. Termenul de executie : Auditul financiar pentru anul 2021- pana pe de 15 mai 2022
Auditul financiar pentru anul 2022- pana pe de 15 mai 2023
Auditul financiar pentru anul 2023- pana pe de 15 mai 2024
9. Limba de redactare a ofertei: limba română.
10. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
11. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise in plic, până pe data de 19.11.2021, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare: 22.11.2021, ora 12.00
Anexe:
Cerere oferta servicii auditare financiara
Caiet de sarcini achizitie servicii audit financiar
27.10.2021 – CENTRALIZATOR NOMINAL PRIVIND REZULTATELE LA CONCURSUL DE ANGAJARE DIN DATA DE 26.10.2021
04.10.2021 – ANUNT CONCURS ANGAJARE
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 26.10.2021, LA SEDIUL SOCIETATII, A UNUI POST VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, PENTRU FUNCTIA DE DIRECTOR EXPLOATARE
CONCURSUL CUPRINDE 2 ETAPE SUCESIVE : INTERVIU SI PROBA SCRISA
IN DATA DE 26.10.2021, ORA 10.00 PROBA SCRISA
IN DATA DE 26.10.2021 ORA 12.00 INTERVIUL
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE:
1. CONDITII GENERALE:
– SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
– SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
–SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII
2. CONDITII SPECIFICE:
– STUDII SUPERIOARE ABSOLVITE CU DIPLOMĂ DE LICENȚĂ DE LUNGĂ DURATĂ ÎN DOMENIUL TEHNIC;
– EXPERIENȚĂ IN DOMENIUL TEHNIC 5 ANI; MANAGERIALĂ: MINIMUM 4 ANI PE POSTURI DE CONDUCERE;
– PREGĂTIRE COMPLEMENTARĂ (CURSURI DE SPECIALIZARE) : STUDII POSTUNIVERSITARE/ DOCTORAT / MBA ȘI/SAU ABSOLVIREA UNOR CURSURI DE SPECIALITATE;
– CUNOȘTINȚE IT LA UN NIVEL NECESAR PENTRU PREFORMAREA ATRIBUȚIILOR SALE (REDACTAREA DOCUMENTELOR UTILIZATE PENTRU DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII, UTILIZARE E-MAIL, ELABORAREA ȘI SUSȚINEREA DE PREZENTĂRI LA CONFERINȚE ȘI SEMINARII); NIVELUL COMPENȚELELOR DOBÂNDITE VA FI MENȚIONAT ÎN DOCUMENTELE FURNIZATE ÎN DOSARUL DE CANDIDATURĂ;
– LIMBA ENGLEZĂ, COMPETENȚELE POT FI DOVEDITE PRIN CERTIFICATE DE ABSOLVIRE A UNOR CURSURI DE LIMBA ENGLEZĂ.
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL PE https://www.zlgalati.ro/anunturi/ );
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DUPA DIPLOME DE STUDII SI CURSURI DE SPECIALITATE;
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE;
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR ( CANDIDATUL DECLARAT ADMIS VA PREZENTA CERTIFICATUL PANA LA DATA ANGAJARII );
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN MUNCA /REVISAL.
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA SEDIUL REGIEI, DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL, SC1,ET1, BIROUL RU.A.A, PANA LA DATA DE 18.10.2021 ORA 14.00.
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL 0236-411222, 0722.780.128.
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, SEF BIROU RU. ACHIZITII,ADMINISTRATIV.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SE GASESTE PE SITE-UL ADMINISTRATIEI: https://www.zlgalati.ro/anunturi/
31.08.2021 – CERERE OFERTA
1. Obiectul contractului: Studiu Fezabilitate pentru Lucrari instalatii incalzire centrala – Birourile Administratiei din Bloc Cristal, str. A.I.Cuza
2. Valoare estimata : max 10.000 lei, fara TVA
3. Cod CPV : 45331100-7 Lucrari Instalatii incalzire centrala
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC 2021- Surse proprii
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : 1 an , incepand cu data semnarii contractului
8. Termenul de executie : 1 luna
9. Limba de redactare a ofertei: limba română.
10. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
11. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 06.09.2021, orele 14.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 07.09.2021, ora 12.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe:
Caiet sarcini studiu fezabilitate centrala
24.05.2021 – Cerere de oferte ”Servicii de reparare imprejmuire teren Zona Libera Galati”
- Obiectul contractului: Servicii reparare imprejmuire zona libera – Platforma I,
- Valoare estimata a contractului este de max 75.000 lei, fara TVA
- Cod CPV : 50800000-3
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC 2021- Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
- Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
- 7. Durata contractului : 1 an , incepand cu data semnarii contractului
- 8. Termenul de executie : 3 luni, incepand cu data emiterii ordinului de incepere lucrari
- 9. Garantie de buna executie acontractului: 5% din pretul contractului fara TVA
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 27.05.2021, orele 14.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 28.05.2021, ora 11.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet Sarcini, Antemasuratoare
12.05.2021 – Anunț privind organizarea procesului de recrutare şi selecţie pentru 3 (trei) poziţii de membru în Consiliul de administraţie al Regiei Autonome „Administrația Zonei Libere Galați”
05.05.2021 – CERERE DE OFERTE – Proiectare si executie Platforma Betonata
RA Administratia Zonei Libere Galati achizitioneaza lucrari de proiectare si executie platforma betonata – Platforma I, Zona Libera Galati.
1. Obiectul contractului: Lucrari de Proiectare si executie Platforma Betonata
2. Valoare estimata a contractului este de max 156.767 lei, fara TVA
3. Cod CPV : 45000000-7 Lucrari de constructii
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: BVC 2021- Surse proprii
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : 1 an , incepand cu data semnarii contractului
8. Termenul de executie : 3 luni, incepand cu data emiterii AC si a ordinului de incepere lucrari
9. Garantie de buna executie acontractului: 5% din pretul contractului fara TVA
10. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 13.05.2021, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 14.05.2021, ora 12.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet Sarcini
Studiul de fezabilitate pentru proiectarea si executia platformei betonate poate fi studiat la sediul Administratiei din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal
Caiet sarcini proiectare executie platforma betonata ⇓
09.02.2021 – Anunț selecție pentru ocuparea postului vacant de membru în consiliul de administrație al RA AZL GALATI
17.09.2019 – Anunt licitatie publica cu strigare vanzare autoturism
Regia Autonomă “Administrația Zonei Libere Galati”, organizează la sediul din str. Al. I. Cuza nr.45bis, bloc Cristal, sc. 1, în data de 23.09.2019, ora 11.00, Licitație Publică cu Strigare, în vederea vânzării mijlocului fix:
- AUTOTURISM DACIA LOGAN BREAK – 1.5 DCI, fabricat în 2007.
- Prețul de pornire al licitației este de 1.374 euro+ TVA;
- Caietul de sarcini se poate achiziționa achitându-se contravaloarea a 30 lei de la sediul regiei;
- Garanția de participare este in valoare de 30 lei.
- Taxa și garanția de participare vor fi achitate cu O.P., vizat de bancă în contul: RO14BRDE180SVO3878821800, deschis la BRD, filiala Galati, cod fiscal RO5796753, sau direct la casieria R.A. Administrația Zonei Libere Galati.
- Contravaloarea Caietului de Sarcini va fi achitată în numerar la casieria regiei.
- Relații suplimentare se pot obține la sediul regiei sau la numărul de telefon 0236/411.222.
În cazul în care autoturismul, marca DACIA LOGAN nu se va vinde la licitația din data de 23.09.2019, următoarea licitații va avea loc în data 30.09.2019, ora 11.00, în același loc.
Cerere oferta studiu de fezabilitate hala frigorifica
- Obiectul contractului: Studiu fezabilitate Hala frigorifica
- Valoare estimata a contractului este de max 7.000 lei, fara TVA.
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SICAP
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Propunerea tehnica : Conform specificatiilor din caietul de sarcini
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
- Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
- Durata contractului : 2 luni, incepand cu data semnarii
- Termenul de executie : 2 luni de la data semnarii contractului
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
- Caietul de sarcini este anexat la cererea de oferta
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 05.08.2019, ora 15,00 la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare: 06.08.2019, ora 12.00
Descarca caiet sarcini studiu fezabilitate hala frigorifica
Anunt reluare procedura selectie post vacant mebru CA – Consiliul Local al municipiului Galați, în calitate de autoritate publică tutelară, prin Comisia de selecție și expertul în recrutare, Fox Management Consultants SRL, anunţă reluarea selecției în vederea ocupării tuturor pozițiilor de membru în Consiliul de administraţie al Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați” pentru care s-a inițiat procedura, în conformitate cu dispozițiile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016 și prevederile H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă.
Procedura de selecție declanșată prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Galați nr. 66/27.02.2019 nu și-a atins scopul, fiind ocupate 3 poziții din cele 4 vacante de membru în Consiliul de administraţie al Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați”.
Anunt reluare procedura selectie 1 post vacant membru CA RA AZL Galati
24.06.2019 – Publicatie de vanzare mobiliara
Prin prezenta, aducem la cunostinta generala ca in ziua de 01.07.2019 orele 11.00, va avea loc la sediul BEJ Cotac Danut Carmen din Galati, Tiglina I, Str. egiment 11 Siret nr.43, bloc E9, scara 1, ap.4, vanzarea bunurilor mobile ale debitoarei SC CARGO MAGIC SRL si anume:
6300 buc sticle a cate 700 ml cu Brandy Monte Cristo 36gr. – pret evaluare FCA Zona Libera Galati 8,29 lei/sticla – conform rapoartelor de expertiza.
Mentionam ca pretul de vanzare nu include accize, taxe de import si TVA.
07.05.2019 – Anunţ privind selecţia membrilor consiliului de administraţie al R.A. Administrația Zonei Libere Galați
Anunt procedura selectie membri CA_RA AZL Galati
Profilul Consiliului de Administratie Al RA Administratia Zonei Libere
10.04.2019 – Proces Verbal admitere la concursul pentru Operator Comercial
02.04.2019 – ANUNT CONCURS ANGAJARE
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 10.04.2019 ORA 10.00, LA SEDIUL SOCIETATII, A UNUI POST VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, PENTRU FUNCTIA DE OPERATOR COMERCIAL
ACTIVITATEA VA FI DESFASURATA IN CADRUL Serviciului Contractari- Birou Trafic Incinte, program 12/24 h
CONCURSUL CUPRINDE 3 ETAPE SUCESIVE :
- SELECTIA DOSARELOR,
- PROBA SCRISA DIN BIBLIOGRAFIA DE CONCURS
- INTERVIUL
– IN DATA DE 10.04.2019, ORA 10.00 PROBA SCRISA
– IN DATA DE 10.04.2019, ORA 12.00 INTERVIUL
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE CONDITII GENERALE:
- SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
- SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
- SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII, PENTRU EFECTUARE ORE DE NOAPTE
- STUDII MEDII ( avantaj utilizator experimentat PC ).
- ARE MINIMUM 5 ANI VECHIME IN MUNCA
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL PE www.zlgalati.ro sau de la Serv RU, Dezvoltare )
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DE PE DIPLOMA DE STUDII SI ALTE ACTE CARE SA ATESTE EFECTUAREA UNOR SPECIALIZARI;
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR (CANDIDATUL DECLARAT ADMIS LA SELECTIA DOSARELOR VA COMPETA DOSARUL CU ORIGINALUL CAZIERULUI PANA LA DATA PRIMEI PROBE A CONCURSULUI )
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN MUNCA SI SPECIALITATE;
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA SERV. RU. DEZV, PANA LA DATA DE 08.04.2019 ORA 15.00 DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SE GASESTE PE SAITUL www.zlgalati.ro SAU LA SEDIUL MENTIONAT
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL 0236-414.929, 0720.330.960, E-mail: [email protected]
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, SEF SERV.RU. DEZVOLTARE
Bibliografie conurs angajare RA AZL GALATI
Formular inscriere concurs Operator
20.03.2019 – ANUNT PUBLIC – procedura de evaluare a impactului a supra mediului – proiect „Construire hala de depozitare”.
R.A. ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI, titular al proiectului Construire hala depozitare, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Galati, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, fara evaluarea impactului asupra mediului pentru proiectul “Construire hala depozitare”, propus a fi realizat in Galati , str. Bazinul Nou, nr.20 Platforma I.
Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Galati din Galati,str. Regiment 11 Siret, nr. 2, in zilele de luni-joi, intre orele 8:30 – 16 si vineri intre orele 8:30 – 13:30, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmgl.anpm.ro – reglementari – acord mediu – drafturi acte de reglementare – proiect decizie etapa de incadrare.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 5 zile de la data pubicarii prezentului anunt, pana la data de 27.03.2019.
Descarca/vizualizeaza anuntul public
19.03.2019 – Cerere de oferte pentru achiziționarea de prestări servicii de pază (01.04.2019 – 31.12.2019)
R.A. Administrația Zonei Libere Galati achizitionează servicii de pază, prin achiziție directă, COD CPV: 779713000-5, conform Anexa 2 la Legea 98/2016 cu modificările aduse de OUG 45/2018
1. Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare estimată a contractului este de 111.000 lei , fara TVA.
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă.
3. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
4. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ cel mai bun raport calitate/pret ” Algoritmul de adjudecare este prezentat in Caietul de sarcini
5. Preţul ofertei este ferm în RON.
6. Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
7. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 25.03.2019, orele 11.00.
8. Limba de redactare a ofertei: limba română.
9. Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
10. Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform
reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), până pe data de 26.03.2019, orele 14,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236 – 411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
ETAPE – estimări DATE
Depunere oferte: 25.03.2019 pana la orele 11,00
Evaluare oferte: 25.03.2019 ora 15,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 26.03.2019 pana la ora 10,00 si raspuns la contestatii 26.03.2019 pana la ora 13,00
Incheiere contract: 29.03.2019
Cerere de oferte pentru achiziționarea de prestări servicii de pază (descarcă documentația completă)
21.02.2018 – Cerere de oferte sistem de control al accesului
RA Administratia Zonei Libere Galati intentioneaza sa achizitioneze si sa monteze un sistem de control al accesului in perimetrul Zonei Libere, str. Bazinul Nou nr.20 si la sediul administrativ din str. Al. I. Cuza nr.45 bis, bloc Cristal, scara 1, etaj 1, ap1-2.
1. Obiectul contractului: Achizitia si montare unui sistem de control al accesului
2. Valoare estimata a contractului este de 35.000 lei, fara TVA.
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SICAP
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
5. Propunerea tehnica : Conform specificatiilor din caietul de sarcini
6. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
7. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
8. Durata contractului : 6 luni, incepand cu data semnarii
9. Termenul de executie : 1 luna de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarii
10. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Caietul de sarcini este anexat la cererea de oferta
13. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 26.02.2019, orele 13.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 26.02.2019, ora 14.00
Descarca documentatie sistem control acces-Zona Libera Galati
Anunt public depunere solicitare emitere acord mediu proiect HALĂ DEPOZITARE
08.01.2019 – CERERE OFERTA – Polita asigurare RCA
1. Obiectul Achizitiei: Servicii Asigurari auto – Skoda Octavia an de fabricatie 2017
2. Valoare bugetata achizitie : 890 lei/an , fara TVA.
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SEAP
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
5. Cerinte : Asigurare RCA valabilitate 1 an
6. Criteriul aplicat pentru atribuirea va fi „ pretul cel mai scazut”
7. Preţul ofertei : este ferm, în lei fara TVA
8. Termenul de executie : 5 zile
9. Plata: pretului contractului se faceîn baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii
10. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 10.01.2019, orele 13.00. pe email la: [email protected]
Desemnarea ofertei castigatoare 10.01.2019, ora 16.00
Cerere oferta servicii reparatii auto
1. Obiectul Achizitiei: Servicii Reparatii auto – Dacia Logan MCV an fabricatie 2008, motorina
2. Valoare bugetata achizitie : 3.000 lei , fara TVA.
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SEAP
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
5. Cerinte : Conform urmatoarelor specificatii:
-Revizie Ulei si filtre ptr 130.000km
-Amortizoare fata ( inlocuit )
-Flanse amortizoare fata ( inlocuit )
-Kit distributie si accesorii ( schimbat )
6. Criteriul aplicat pentru atribuirea va fi „ pretul cel mai scazut ”
7. Preţul ofertei : este ferm, în lei fara TVA
8. Termenul de executie : 1 luna
9. Plata: pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii
10. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 07.09.2018, orele 13.00. pe e-mail la adresa: [email protected]
Desemnarea ofertei castigatoare 07.09.2018, ora 13.00
Cerere oferta servicii reparatii auto – (descarca cererea)
ANUNT PUBLIC
R.A. ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI, titular al proiectului MODERNIZARE DRUM ACCES PLATFORMA II, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Galati, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, fara evaluarea impactului asupra mediului pentru proiectul “Modernizare drum acces Platforma II”, propus a fi realizat in Galati , str. Bazinul Nou, nr.20.
Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Galati din Galati,str. Regiment 11 Siret, nr. 2, in zilele de luni-joi, intre orele 8:30 – 16 si vineri intre orele 8:30 – 13:30, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmgl.anpm.ro – reglementari – acord mediu – drafturi acte de reglementare – proiect decizie etapa de incadrare.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 5 zile de la data pubicarii prezentului anunt, pana la data de 20 .08.2018.
Anunțul privind reluarea procedurii de selectie pentru ocuparea unui post de administrator în cadrul Consiliului de administrație al Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați” și formularele din dosarul de candidatură.
Anunțul a fost publicat în ziarele BURSA și CAPITAL, în ediția de luni, 15 ianuarie 2018.
Dosarele de candidatură vor putea fi depuse până la data de 14.02.2018, ora 16:30.
- Anunt reluare procedura selectie membru CA RA AZL Galati – descarca
- Formulare dosar candidatura – descarca

- Memoriu de prezentare hala depozitare Zona Libera Galati (descarca documentul)
- Anunt public solicitare acord mediu HALA DEPOZITARE Zona Libera Galati (descarca anuntul)
R.A. ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul HALA DEPOZITARE, propus a fi amplasat în Zona Libera Galati, str. Bazinul Nou nr. 20.
Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului APM Galaţi, str. Regiment 11 Siret nr. 2, Galaţi şi la sediul RA Administratia Zonei Libere Galati, str. Bazinul Nou nr. 20, în zilele de luni – joi, între orele 8.30 – 16.00 şi vineri între orele 8.30-13.30
Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Galaţi din str. Regiment 11 Siret nr. 2, Galaţi.