Anunturi publice
13.01.2021 — ANUNT ANGAJARE REFERENT SI OPERATOR COMERCIAL
RA Administratia Zonei Libere Galati anunta scoaterea la concurs in ziua de 25.01.2021 ora 10.00, la sediul societatii, a doua posturi vacante, pe perioada nedeterminata, pentru functia de operator comercial si referent de specialitate
activitatea va fi desfasurata in cadrul: biroului comercial/exploatare, program 12/24 h pentru operator si 8 h, pentru referent de specialitate
concursul cuprinde 3 etape sucesive : selectia dosarelor, proba scrisa din bibliografia de concurs si interviul
-in data de 22.01.2021 selectie dosare
-in data de 25.01.2021, ora 10.00 proba scrisa
-in data de 25.01.2021, ora 12.00 interviul
Persoanele interesate trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
– sa aiba domiciliul stabil / resedinta in Romania;
– sa aiba o capacitate deplina de exercitiu ;
– sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata de medicul de familie sau de medicul de specialitate medicina muncii, pentru efectuare ore de noapte ( pentru postul de operator comercial)
– studii medii ( operare PC, engleza mediu ) – pentru operator comercial
– studii superioare ( operare PC, engleza avansat)
– minimum 5 ani vechime in munca
Dosarul de participare la concurs va cuprinde:
- formular de inscriere ( model pe www.zlgalati.ro sau de la Biroul RU, Dezvoltare ) ;
- scrisoare de intentie si curriculum vitae;
- copie de pe diploma de studii si alte acte care sa ateste efectuarea unor specializari;
- adeverinta care sa ateste o stare de sanatate corespunzatoare;
- copie de pe actul de identitate;
- declaratie pe propria raspundere ca nu are cazier judiciar ( candidatul declarat admis la selectia dosarelor va completa dosarul cu originalul cazierului pana la data primei probe a concursului );
- adeverinta care sa ateste vechimea in munca ;
Dosarele se vor depune la Biroul RU, Dezvoltare, pana la data de 21.01.2021 ora 14.00 din Str.A.I.Cuza, nr.45 bis, Bloc Cristal.
Bibliografia de concurs se gaseste pe www.zlgalati.ro sectiunea cadrul legal sau la sediul mentionat
Relatii suplimentare la tel 0236-411222, 0720330960,
Persoana contact – Cristea Daniela, Sef Birou Ru. Dezvoltare
Bibliografie concurs operator comercial
Formular inscriere concurs operator comercial
Formular inscriere concurs referent
7.12.2020 — CERERE DE OFERTE pentru achiziţionarea de prestari servicii de paza
( 01.01.2021-31.12.2021)
R.A. Administratia Zonei Libere Galati achiziţionează, servicii de paza, prin achiziţie directă, Cod CPV: 779713000-5, Anexa 2 la Legea 98/2016 cu modificarile aduse de OUG 45/2018
1. Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare estimată a contractului este de 120.000 lei , fara TVA.
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă.
3. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
4. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
5. Preţul ofertei este ferm în RON.
6. Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
7. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 11.12.2020, ora 12.00.
8. Limba de redactare a ofertei: limba română.
9. Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
10. Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform
reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 11.12.2020, ora 12,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe emailul administratiei [email protected]
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236 – 411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
ETAPE –
Depunere oferte: 11.12.2020 pana la orele 12.00
Evaluare oferte: 14.12.2020 ora 15,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii : 15.12.2020 pana la ora 10,00 si raspuns la contestatii 16.12.2020 pana la ora 13,00
Incheiere contract 18.12.2020
Descarca – Cerere Oferta si Caiet Sarcini servicii paza 2021
05.08.2020 – ANUNT RECRUTARE / SELECTIE MEMBRU CA
Consiliul Local al Municipiului Galati anunta demararea procesului de recrutare si selectie pentru ocuparea postului vacant de membru in Consiliul de Administratie al RA Administratia Zonei Libere Galati
Anunt selectie Administrator – membru Consiliu Administratie al RA Administratia Zonei Libere Galati
07.07.2010 CERERE OFERTA – Studiu fezabilitate Hala depozitare 250 mp
- Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate hala depozitare
- Valoare estimata a contractului este de max 5000 lei, fara TVA.
- Cod CPV 79314000-8
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
- Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
- 7. Durata contractului : 2 luni, incepand cu data semnarii contractului
- 8. Termenul de executie : 2 luni de la data predarii amplasamentului
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 14.07.2020, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 14.07.2020, ora 13.00
Oferta castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet de Sarcini
06.07.2020 – CERERE OFERTA Studiu Fezabilitate Platforma Betonata
- Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate platforma betonata
- Valoare estimata a contractului este de max 6000 lei, fara TVA.
- Cod CPV 79314000-8
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
- Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
- 7. Durata contractului : 2 luni, incepand cu data semnarii contractului
- 8. Termenul de executie : 2 luni de la data predarii amplasamentului
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 13.07.2020, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 13.07.2020, ora 13.00
Oferta castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet sarcini studiu fezabilitate platforma betonata
28.05.2020 – CERERE OFERTA lucrari reparatii instalatie Gospodarie de Apa
- Obiectul contractului: Reparatii instalatii gospodaria de apa
- Valoare estimata a contractului este de max 29.000 lei, fara TVA.
- Cod CPV 50510000-3
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
- Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
- 7. Durata contractului : 2 luni, incepand cu data emiterii ordinului de incepere a lucrarii
- 8. Termenul de executie : 2 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarii
- 9. Garantie de buna executie acontractului: 5% din pretul contractului fara TVA
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 04.06.2020, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 04.06.2020, ora 13.00
Oferta castigatoare va fi introdusa si achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet Sarcini si Deviz estimativ al lucrarii
Cerere de oferta, Caiet sarcini si deviz estimativ reparatii instalatie gospodarie apa
24.03.2020 — CERERE OFERTA Lucrari de Proiectare si execute retea alimentare gaze
1. Obiectul contractului: Lucrari de Proiectare si execute retea alimentare gaze
2. Valoare estimata a contractului este de max. 296.503 lei, fara TVA
3. Cod CPV : 45231221-0 Lucrari constructii conducte alimentare cu gaz
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Buget Consiliu Local
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : 1 an , incepand cu data semnarii contractului
8. Termenul de executie : 3 luni, incepand cu data emiterii autorizatiei de constructie
9. Garantie de buna executie acontractului: 5% din pretul contractului fara TVA
10. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 30.03.2020, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare: 30.03.2020, ora 13.00
Oferta declarata castigatoare va fi achizitionata de pe SICAP
Anexe: Caiet Sarcini; Avizul tehnic de principiu si Devizul General emis de Distrigaz Sud
Cerere oferta alimentare cu gaz
Caiet sarcini alimentare cu gaze naturale
Deviz general alimentare cu gaze naturale
24.03.2020 — Centralizator nominal privind rezultatele concursului de angajare din data de 23.03.2020
Rezultatele concursului angajare post- femeie de serviciu
12.03.2020 — CERERE OFERTE – Reparatii si igienizare sediu Adm. Zonei Libere Galati
- Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si renovare ( Igienizare)
- Valoare estimata a contractului este de max 80.651 lei, fara TVA.
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
- Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
- 7. Durata contractului : 6 luni, incepand cu data semnarii
- 8. Termenul de executie : 2 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor
- 9. Garantie de buna executie acontractului: 5% din pretul contractului fara TVA
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 17.03.2020, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 17.03.2020, ora 13.00
Anexe: Caiet Sarcini si Antemasuratoare
Cerere de oferte – Reparatii si igienizare sediu AZl Galati
Caiet de Sarcini si Antemasuratoare – reparatii si igienizare sediu AZL Galati
11.03.2020 — ANUNT ANGAJARE FEMEIE DE SERVICIU
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 23.03.2020 ORA 10.00, LA SEDIUL SOCIETATII, A UNUI POST VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, PENTRU FUNCTIA DE FEMEIE DE SERVICIU
ACTIVITATEA VA FI DESFASURATA IN CADRUL: COMPARTIMENT MAA
CONCURSUL CUPRINDE 2 ETAPE SUCESIVE : INTERVIU SI PROBA PRACTICA
IN DATA DE 23.03.2020 ORA 10.00 INTERVIU
IN DATA DE 23.03.2020 ORA 12.00 PROBA PRACTICA
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE CONDITII GENERALE:
– SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
– SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
–SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII, PENTRU EFECTUARE ORE DE NOAPTE
– STUDII GENERALE
– ARE MINIMUM 2 ANI VECHIME IN FUNCTIE
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL PE www.zlgalati.ro / la finalul anuntului)
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DE PE DIPLOMA DE STUDII SI CARNET DE MUNCA
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR ( CANDIDATUL DECLARAT ADMIS LA SELECTIA DOSARELOR VA COMPETA DOSARUL CU ORIGINALUL CAZIERULUI PANA LA DATA PROBEI SCRISE )
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN MUNCA ( REVISAL)
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA BIROUL. RU. DEZV, PANA LA DATA DE 19.03.2020 ORA 15.00 DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL.
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL 0236-411222, 0722780128
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, SEF BIROU RU. DEZVOLTARE
Anunt Angajare Femeie de Serviciu
Formular-inscriere-concurs-femeie-de-serviciu
25.02.2020 Cerere de oferte servicii de estimare valoare pentru lucrari de reparatii generale si renovare sediu
1. Obiectul contractului: Servicii estimare valoare
2. Valoare estimata a contractului este de max 300 lei, fara TVA.
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
5. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
6. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
7. Durata contractului : 10 zile, incepand cu data semnarii
8. Termenul de executie : 10 zile de la data semnarii contractului
9. Limba de redactare a ofertei: limba română.
10. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
11. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 28.02.2020, orele 12.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 28.02.2020, ora 13.00
Cerere oferta servicii estimare valoare lucrari reparatii si renovare sediu
28.01.2020 — Centralizator nominal privind rezultatele la concursul din data de 27.01.2020 – privind ocuparea unui post de referent de specialitate – inginer mecanic
Centralizator nominal rezultate concurs angajare 27.01.2020
13.01.2020 — ANUNT ANGAJARE REFERENT SPECIALITATE – INGINER MECANIC
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 27.01.2020 ORA 10.00, LA SEDIUL SOCIETATII, A UNUI POST VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, PENTRU FUNCTIA DE REFERENT DE SPECIALITATE INGINER MECANIC
ACTIVITATEA VA FI DESFASURATA IN CADRUL BIROULUI TEHNIC
CONCURSUL CUPRINDE 3 ETAPE SUCESIVE : SELECTIA DOSARELOR, PROBA SCRISA DIN BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SI INTERVIUL
SELECTIE DOSARE 22.01.2020
IN DATA DE 27.01.2020 ORA 10.00 PROBA SCRISA
IN DATA DE 27.01.2020 ORA 12.00 INTERVIUL
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE CONDITII GENERALE:
– SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
– SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
–SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII, PENTRU EFECTUARE ORE DE NOAPTE
– STUDII SUPERIOARE TEHNICE ( avantaj cunostinte CAD, cadastru ).
– ARE MINIMUM 2 ANI VECHIME IN MUNCA
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL PE www.zlgalati.ro )
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DE PE DIPLOMA DE STUDII SI ALTE ACTE CARE SA ATESTE EFECTUAREA UNOR SPECIALIZARI;
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR ( CANDIDATUL DECLARAT ADMIS LA SELECTIA DOSARELOR VA COMPETA DOSARUL CU ORIGINALUL CAZIERULUI PANA LA DATA PROBEI SCRISE )
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN MUNCA ( REVISAL)
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA BIROUL. RU. DEZV, PANA LA DATA DE 21.01.2020 ORA 15.00 DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SE GASESTE LA ADRESA www.zlgalati.ro/anunturi
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL 0236-411222, 0722780128
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, SEF BIROU RU. DEZVOLTARE
30.12.2019 —
- Proces Verbal cu rezultatul interviului pt functiile de Director General si Director Economic din 27 dec 2019
- Raport privind numirile finale pentru functiile de Director General si de Director Economic al Administratiei Zonei Libere Galati din 30.12.2019
20.12.2019 — Lista scurtă a candidaților pentru funcțiile de director general și director economic în cadrul RA Administrația Zonei Libere Galați.
Lista scurta candidați pentru funcții Director General si Director Economic RA AZL Galati
12.12.2019 — Scrisoare de așteptări pentru stabilirea performanțelor așteptate de la organele de administrare și conducere ale Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați” – Anexa la HCL nr. 177/24.04.2019
Prezentul document a fost întocmit ținând seama de:
– Prevederile O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr.111/2016, cu modificările și completările ulterioare;
– Cerințele H.G. nr.722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
– Reglementările în vigoare privind activitatea Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați”.
Acesta reprezintă un document cu statut orientativ, care exprimă așteptările
Consiliului local al municipiului Galați, în calitate de autoritate publică tutelară, în ceea ce privește administrarea Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați”, pentru mandatul 2019 – 2023.
Scrisoarea de așteptări face parte din setul de documente obligatorii cu care începe procesul de selecție a membrilor consiliului de administrație și a directorilor.
Scopul prezentei Scrisori de așteptări:
definește obiectivele regiei autonome;
constituie baza în redactarea declarației de intenție de către candidații aflați în lista scurtă.
Scrisoare-de-asteptari-CA DG DE-AZL12.12.2019
09.12.2019 — ANUNȚ CERERE DE OFERTE pentru achiziționarea de servicii prestări pază (01.01.2020 – 31.12.2020).
RA Administrația Zonei Libere Galați achiziționează servicii de pază prin achiziție directă Cod CPV: 770713000-5 Anexa 2 la Legea 98/2016 cu modificările aduse de OUG 45/2018.
1. Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare estimată a contractului este de 120.000 lei , fara TVA.
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă.
3. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
4. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ cel mai bun raport calitate/pret ” Algoritmul de adjudecare este prezentat in Caietul de sarcini
5. Preţul ofertei este ferm în RON.
6. Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
7. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 16.12.2019, ora 14.00.
8. Limba de redactare a ofertei: limba română.
9. Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
10. Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform
reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), precum si documentele solicitate in Caietul de sarcini, până pe data de 16.12.2019, ora 14,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236 – 411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
ETAPE – estimări DATE
Depunere oferte: 16.12.2019 pana la orele 14,00
Evaluare oferte: 17.12.2019 ora 15,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii : 19.12.2019 pana la ora 10,00 si raspuns la contestatii 19.12.2019 pana la ora 13,00
Incheiere contract 20.12.2019
Textul anuntului si Caietul de Sarcini pot fi vizualizate in link-ul de mai jos:
Anunț Achiziție Servicii Pază și Caiet Sarcini Contract Prestări Servicii Pază
18.11.2019 — ANUNŢ privind selecția posturilor de director general si director economic la Administratia Zonei Libere Galati R.A.
Consiliul de Administrație al Administratiei Zonei Libere Galati R.A. anunță organizarea selecției pentru posturile de director general si economic în conformitate cu prevederile OUG 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizata.
Selecția se organizeaza cu respectarea OUG 109/2011, actualizata, la sediul Administratiei din Galati, strada Alexandru Ioan Cuza nr. 45bis, bloc Cristal, sc. 1, et. 1, ap. 1, jud. Galati și va consta în depunerea de către candidați a unui dosar de candidatură, a unei declarații de intenție și susținerea unui interviu, după următorul calendar:
– Depunerea candidaturilor – 16.12.2019;
– Selecția dosarelor – 18.12.2019;
– Comunicarea rezultatului selecției dosarelor – 18.12.2019;
– Afișarea/comunicarea anunțului privind candidații din lista scurtă – 20.12.2019; Publicarea Scrisorii de Așteptări pe site-ul RA AZL Galati – 20.12.2019;
– Depunerea declarațiilor de intenție – 06.01.2020;
– Interviul de selecție a candidaților din lista scurtă – 09.01.2020;
– Numirea directorilor selectați – 13.01.2020;
– Încheierea Contractelor de Mandat – 13.01.2020.
Anunt selectie Director General si Director Economic
Profil si matrice Director General
Profil si matrice Director Economic
Plan de selectie Componenta Initiala
Scrisoare-de-asteptari-CA DG DE-AZL 12.12.2019
17.09.2019 — Anunt licitatie publica cu strigare vanzare autoturism
Regia Autonomă “Administrația Zonei Libere Galati”, organizează la sediul din str. Al. I. Cuza nr.45bis, bloc Cristal, sc. 1, în data de 23.09.2019, ora 11.00, Licitație Publică cu Strigare, în vederea vânzării mijlocului fix:
- AUTOTURISM DACIA LOGAN BREAK – 1.5 DCI, fabricat în 2007.
- Prețul de pornire al licitației este de 1.374 euro+ TVA;
- Caietul de sarcini se poate achiziționa achitându-se contravaloarea a 30 lei de la sediul regiei;
- Garanția de participare este in valoare de 30 lei.
- Taxa și garanția de participare vor fi achitate cu O.P., vizat de bancă în contul: RO14BRDE180SVO3878821800, deschis la BRD, filiala Galati, cod fiscal RO5796753, sau direct la casieria R.A. Administrația Zonei Libere Galati.
- Contravaloarea Caietului de Sarcini va fi achitată în numerar la casieria regiei.
- Relații suplimentare se pot obține la sediul regiei sau la numărul de telefon 0236/411.222.
În cazul în care autoturismul, marca DACIA LOGAN nu se va vinde la licitația din data de 23.09.2019, următoarea licitații va avea loc în data 30.09.2019, ora 11.00, în același loc.
30.07.2019 — Cerere oferta achizitie studiu de fezabilitate constructie hala frigorifica
- Obiectul contractului: Studiu fezabilitate Hala frigorifica
- Valoare estimata a contractului este de max 7.000 lei, fara TVA.
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SICAP
- Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
- Propunerea tehnica : Conform specificatiilor din caietul de sarcini
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
- Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
- Durata contractului : 2 luni, incepand cu data semnarii
- Termenul de executie : 2 luni de la data semnarii contractului
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
- Caietul de sarcini este anexat la cererea de oferta
- Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 05.08.2019, ora 15,00 la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare: 06.08.2019, ora 12.00
Descarca caiet sarcini studiu fezabilitate hala frigorifica
Anunt reluare procedura selectie post vacant mebru CA — Consiliul Local al municipiului Galați, în calitate de autoritate publică tutelară, prin Comisia de selecție și expertul în recrutare, Fox Management Consultants SRL, anunţă reluarea selecției în vederea ocupării tuturor pozițiilor de membru în Consiliul de administraţie al Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați” pentru care s-a inițiat procedura, în conformitate cu dispozițiile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016 și prevederile H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă.
Procedura de selecție declanșată prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Galați nr. 66/27.02.2019 nu și-a atins scopul, fiind ocupate 3 poziții din cele 4 vacante de membru în Consiliul de administraţie al Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați”.
Anunt reluare procedura selectie 1 post vacant membru CA RA AZL Galati
24.06.2019 – Publicatie de vanzare mobiliara
Prin prezenta, aducem la cunostinta generala ca in ziua de 01.07.2019 orele 11.00, va avea loc la sediul BEJ Cotac Danut Carmen din Galati, Tiglina I, Str. egiment 11 Siret nr.43, bloc E9, scara 1, ap.4, vanzarea bunurilor mobile ale debitoarei SC CARGO MAGIC SRL si anume:
6300 buc sticle a cate 700 ml cu Brandy Monte Cristo 36gr. – pret evaluare FCA Zona Libera Galati 8,29 lei/sticla – conform rapoartelor de expertiza.
Mentionam ca pretul de vanzare nu include accize, taxe de import si TVA.
07.05.2019 – Anunţ privind selecţia membrilor consiliului de administraţie al R.A. Administrația Zonei Libere Galați
Anunt procedura selectie membri CA_RA AZL Galati
Profilul Consiliului de Administratie Al RA Administratia Zonei Libere
10.04.2019 – Proces Verbal admitere la concursul pentru Operator Comercial
02.04.2019 – ANUNT CONCURS ANGAJARE
RA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI ANUNTA SCOATEREA LA CONCURS IN ZIUA DE 10.04.2019 ORA 10.00, LA SEDIUL SOCIETATII, A UNUI POST VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, PENTRU FUNCTIA DE OPERATOR COMERCIAL
ACTIVITATEA VA FI DESFASURATA IN CADRUL Serviciului Contractari- Birou Trafic Incinte, program 12/24 h
CONCURSUL CUPRINDE 3 ETAPE SUCESIVE :
- SELECTIA DOSARELOR,
- PROBA SCRISA DIN BIBLIOGRAFIA DE CONCURS
- INTERVIUL
– IN DATA DE 10.04.2019, ORA 10.00 PROBA SCRISA
– IN DATA DE 10.04.2019, ORA 12.00 INTERVIUL
PERSOANELE INTERESATE TREBUIE SA INDEPLINEASCA CUMULATIV URMATOARELE CONDITII GENERALE:
- SA AIBA DOMICILIUL STABIL / RESEDINTA IN ROMANIA;
- SA AIBA O CAPACITATE DEPLINA DE EXERCITIU ;
- SA AIBA O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE POSTULUI PENTRU CARE CANDIDEAZA, ATESTATA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE SPECIALITATE MEDICINA MUNCII, PENTRU EFECTUARE ORE DE NOAPTE
- STUDII MEDII ( avantaj utilizator experimentat PC ).
- ARE MINIMUM 5 ANI VECHIME IN MUNCA
DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS VA CUPRINDE:
-FORMULAR DE INSCRIERE ( MODEL PE www.zlgalati.ro sau de la Serv RU, Dezvoltare )
-SCRISOARE DE INTENTIE SI CURRICULUM VITAE;
-COPIE DE PE DIPLOMA DE STUDII SI ALTE ACTE CARE SA ATESTE EFECTUAREA UNOR SPECIALIZARI;
-ADEVERINTA CARE SA ATESTE O STARE DE SANATATE CORESPUNZATOARE
-COPIE DE PE ACTUL DE IDENTITATE;
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA NU ARE CAZIER JUDICIAR (CANDIDATUL DECLARAT ADMIS LA SELECTIA DOSARELOR VA COMPETA DOSARUL CU ORIGINALUL CAZIERULUI PANA LA DATA PRIMEI PROBE A CONCURSULUI )
– ADEVERINTA CARE SA ATESTE VECHIMEA IN MUNCA SI SPECIALITATE;
DOSARELE SE VOR DEPUNE LA SERV. RU. DEZV, PANA LA DATA DE 08.04.2019 ORA 15.00 DIN STR.A.I.CUZA, NR.45 BIS, BLOC CRISTAL.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS SE GASESTE PE SAITUL www.zlgalati.ro SAU LA SEDIUL MENTIONAT
RELATII SUPLIMENTARE LA TEL 0236-414.929, 0720.330.960, E-mail: [email protected]
PERSOANA CONTACT – CRISTEA DANIELA, SEF SERV.RU. DEZVOLTARE
Bibliografie conurs angajare RA AZL GALATI
Formular inscriere concurs Operator
20.03.2019 – ANUNT PUBLIC – procedura de evaluare a impactului a supra mediului – proiect „Construire hala de depozitare”.
R.A. ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI, titular al proiectului Construire hala depozitare, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Galati, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, fara evaluarea impactului asupra mediului pentru proiectul “Construire hala depozitare”, propus a fi realizat in Galati , str. Bazinul Nou, nr.20 Platforma I.
Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Galati din Galati,str. Regiment 11 Siret, nr. 2, in zilele de luni-joi, intre orele 8:30 – 16 si vineri intre orele 8:30 – 13:30, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmgl.anpm.ro – reglementari – acord mediu – drafturi acte de reglementare – proiect decizie etapa de incadrare.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 5 zile de la data pubicarii prezentului anunt, pana la data de 27.03.2019.
Descarca/vizualizeaza anuntul public
19.03.2019 – Cerere de oferte pentru achiziționarea de prestări servicii de pază (01.04.2019 – 31.12.2019)
R.A. Administrația Zonei Libere Galati achizitionează servicii de pază, prin achiziție directă, COD CPV: 779713000-5, conform Anexa 2 la Legea 98/2016 cu modificările aduse de OUG 45/2018
1. Obiectul contractului: încheierea unui contract de servicii paza pentru 1 post de paza cu agenti de paza si monitorizarea celorlalte 2 posturi, situate in Platformele I si II ale Zonei Libere
Valoare estimată a contractului este de 111.000 lei , fara TVA.
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă.
3. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
4. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ cel mai bun raport calitate/pret ” Algoritmul de adjudecare este prezentat in Caietul de sarcini
5. Preţul ofertei este ferm în RON.
6. Documente ce insotesc oferta
Documente ce dovedesc respectarea conditiilor obligatorii din Caietul de sarcini
7. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 25.03.2019, orele 11.00.
8. Limba de redactare a ofertei: limba română.
9. Perioada de valabilitate a ofertei: 10 de zile
10. Plata se face de către achizitor direct prin mijloace de decontare legale, conform
reglementărilor în vigoare, în lei, în contul furnizorului în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice, de la primirea facturii, înregistrată la achizitor.
Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră (semnată şi stampilată), până pe data de 26.03.2019, orele 14,00 la sediul RA. Administratia Zonei Libere, str. A.I.Cuza nr.45 bis, Bloc Cristal , Galati, cod 800216
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0236 – 411222, persoana de contact: Cristea Daniela , email : [email protected]
ETAPE – estimări DATE
Depunere oferte: 25.03.2019 pana la orele 11,00
Evaluare oferte: 25.03.2019 ora 15,00 si desemnarea ofertei castigatoare
Depunere contestatii: 26.03.2019 pana la ora 10,00 si raspuns la contestatii 26.03.2019 pana la ora 13,00
Incheiere contract: 29.03.2019
Cerere de oferte pentru achiziționarea de prestări servicii de pază (descarcă documentația completă)
21.02.2018 – Cerere de oferte sistem de control al accesului
RA Administratia Zonei Libere Galati intentioneaza sa achizitioneze si sa monteze un sistem de control al accesului in perimetrul Zonei Libere, str. Bazinul Nou nr.20 si la sediul administrativ din str. Al. I. Cuza nr.45 bis, bloc Cristal, scara 1, etaj 1, ap1-2.
1. Obiectul contractului: Achizitia si montare unui sistem de control al accesului
2. Valoare estimata a contractului este de 35.000 lei, fara TVA.
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SICAP
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
5. Propunerea tehnica : Conform specificatiilor din caietul de sarcini
6. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „ pretul cel mai scazut ”
7. Preţul ofertei : este ferm, în lei, valabil pe toata perioada derularii contractului
8. Durata contractului : 6 luni, incepand cu data semnarii
9. Termenul de executie : 1 luna de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarii
10. Limba de redactare a ofertei: limba română.
11. Plata pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii.
12. Caietul de sarcini este anexat la cererea de oferta
13. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 26.02.2019, orele 13.00. la sediul din str. A.I.Cuza, Bloc Cristal , Galati, cod 800216 sau pe email la: [email protected]
Evaluarea si desemnarea ofertei castigatoare 26.02.2019, ora 14.00
Descarca documentatie sistem control acces-Zona Libera Galati
Anunt public depunere solicitare emitere acord mediu proiect HALĂ DEPOZITARE
08.01.2019 – CERERE OFERTA – Polita asigurare RCA
1. Obiectul Achizitiei: Servicii Asigurari auto – Skoda Octavia an de fabricatie 2017
2. Valoare bugetata achizitie : 890 lei/an , fara TVA.
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SEAP
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
5. Cerinte : Asigurare RCA valabilitate 1 an
6. Criteriul aplicat pentru atribuirea va fi „ pretul cel mai scazut”
7. Preţul ofertei : este ferm, în lei fara TVA
8. Termenul de executie : 5 zile
9. Plata: pretului contractului se faceîn baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii
10. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 10.01.2019, orele 13.00. pe email la: [email protected]
Desemnarea ofertei castigatoare 10.01.2019, ora 16.00
Cerere oferta servicii reparatii auto
1. Obiectul Achizitiei: Servicii Reparatii auto – Dacia Logan MCV an fabricatie 2008, motorina
2. Valoare bugetata achizitie : 3.000 lei , fara TVA.
3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Achiziţie directă, pe baza selectiei de oferte / SEAP
4. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Surse proprii
5. Cerinte : Conform urmatoarelor specificatii:
-Revizie Ulei si filtre ptr 130.000km
-Amortizoare fata ( inlocuit )
-Flanse amortizoare fata ( inlocuit )
-Kit distributie si accesorii ( schimbat )
6. Criteriul aplicat pentru atribuirea va fi „ pretul cel mai scazut ”
7. Preţul ofertei : este ferm, în lei fara TVA
8. Termenul de executie : 1 luna
9. Plata: pretului contractului se face în baza facturii fiscale şi în termen de maxim 30 zile calendaristice de la comunicarea facturii
10. Depunere şi evaluare oferte
Ofertele vor fi transmise până pe data de 07.09.2018, orele 13.00. pe e-mail la adresa: [email protected]
Desemnarea ofertei castigatoare 07.09.2018, ora 13.00
Cerere oferta servicii reparatii auto – (descarca cererea)
ANUNT PUBLIC
R.A. ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI, titular al proiectului MODERNIZARE DRUM ACCES PLATFORMA II, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Galati, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, fara evaluarea impactului asupra mediului pentru proiectul “Modernizare drum acces Platforma II”, propus a fi realizat in Galati , str. Bazinul Nou, nr.20.
Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Galati din Galati,str. Regiment 11 Siret, nr. 2, in zilele de luni-joi, intre orele 8:30 – 16 si vineri intre orele 8:30 – 13:30, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmgl.anpm.ro – reglementari – acord mediu – drafturi acte de reglementare – proiect decizie etapa de incadrare.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 5 zile de la data pubicarii prezentului anunt, pana la data de 20 .08.2018.
Anunțul privind reluarea procedurii de selectie pentru ocuparea unui post de administrator în cadrul Consiliului de administrație al Regiei Autonome “Administrația Zonei Libere Galați” și formularele din dosarul de candidatură.
Anunțul a fost publicat în ziarele BURSA și CAPITAL, în ediția de luni, 15 ianuarie 2018.
Dosarele de candidatură vor putea fi depuse până la data de 14.02.2018, ora 16:30.
- Anunt reluare procedura selectie membru CA RA AZL Galati – descarca
- Formulare dosar candidatura – descarca

- Memoriu de prezentare hala depozitare Zona Libera Galati (descarca documentul)
- Anunt public solicitare acord mediu HALA DEPOZITARE Zona Libera Galati (descarca anuntul)
R.A. ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE GALATI anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul HALA DEPOZITARE, propus a fi amplasat în Zona Libera Galati, str. Bazinul Nou nr. 20.
Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului APM Galaţi, str. Regiment 11 Siret nr. 2, Galaţi şi la sediul RA Administratia Zonei Libere Galati, str. Bazinul Nou nr. 20, în zilele de luni – joi, între orele 8.30 – 16.00 şi vineri între orele 8.30-13.30
Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Galaţi din str. Regiment 11 Siret nr. 2, Galaţi.
-
Licitatie inchiriere terenuri si spatii depozitare in regim de zona libera
RA Administratia Zonei Libere Galati organizeaza la sediul regiei din str. Al. I. Cuza, bloc Cristal, sc.1,
LICITATIE DE INCHIRIERE TERENURI SI SPATII DE DEPOZITARE
saptamanal in fiecare zi de luni, orele 11.00
Relatii la tel. 023411222, fax. 0236.411.929, email: [email protected].